Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна жила на ръчна спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна жила на ръчна спирачка

    Смяната е почти елементарна и при повечко късмет може и три пъти да не ги сменявате до като автомобила е ваша собственост
    Започнете с това като повдигнете автомобила и от двете страни.Уверете се че е стабилно подпрян,ако извършвате смяната сами!!!!
    Смяната може да я съчетаете със смяна на накладки,дискове или маркучите.
    Click image for larger version

Name:	р1.jpg
Views:	1
Size:	53.8 Килобайта
ID:	2394044

    На тази снимка се вижда жилото което е с изолация и минаващо близо да гърнето.
    Click image for larger version

Name:	р2.jpg
Views:	1
Size:	57.7 Килобайта
ID:	2394045

    Обикновено болта с глава 10 ще се скъса,при повече късмет ще се развие.Ако се скъса въпреки препаратите,го закрепете или със "свинска опашка" или със скоба за маркуч.И двете вършат идеална работа
    на фона на стругарски принадлежности са махане на болата и нова резба в носача.
    Click image for larger version

Name:	р3.jpg
Views:	1
Size:	61.5 Килобайта
ID:	2394046

    Ако всичко е в ръжда,и препаратите не вършат работа,спокойно използвайте резачките за жилото.Освободете от скобите цялото жило.То ще увисне почти по средата на автомобила.
    Ако можете си запазете и ако са в добро състояние гумените "ушички",може да ви потрябват.
    Click image for larger version

Name:	р4.jpg
Views:	1
Size:	66.6 Килобайта
ID:	2394047


    Дръпнете двете седалки възможно напред.Ще видите от двете страни декоративни тапички които закриват болтчета с глава шестограм.Махнете ги с права отверка внимателно,особено ако е студено.Лесно се нараняват.
    Click image for larger version

Name:	р5.jpg
Views:	1
Size:	57.6 Килобайта
ID:	2394048

    Извадете внимателно кожата на лоста.Лесно се чупи пластмасата в която е подгъната кожата.Махнете контра зегерката.Или развийте гайката до край или почти докрай.Трябва да се използва целия аванс на водещото въже.
    Click image for larger version

Name:	р6.jpg
Views:	1
Size:	70.8 Килобайта
ID:	2394049


    Дръпнете "кантара" към вас
    Click image for larger version

Name:	р7.jpg
Views:	1
Size:	91.0 Килобайта
ID:	2394050


    С движение на ляво и на дясно,главите на основните жила излизат.
    Click image for larger version

Name:	р8.jpg
Views:	1
Size:	78.6 Килобайта
ID:	2394051 Click image for larger version

Name:	р9.jpg
Views:	1
Size:	57.7 Килобайта
ID:	2394052


    Повдигнете мокета и подпрете със трупче за да има видимост към самите жила където излизат под пода на автомобила.
    От долу на автомобила има гумени тапи които предпазват влизането на вода в купето.Те са последното което ще ви затрудни при махането и слагането на новите жила.
    Click image for larger version

Name:	р10.jpg
Views:	1
Size:	64.0 Килобайта
ID:	2394053

    Монтажа се извършва по обратния ред на демонтажа.
    Успех
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 23:20.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

  • #2
    явно лесно става това със ръчната......ще опитам и аз.ще се напъна малко щом тъй лесно се махало кората на ръчната... и да остане всичко здраво ще се пробвам
    75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
    kavasaki zzr-600 100 жребеца
    147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
      явно лесно става това със ръчната......ще опитам и аз.ще се напъна малко щом тъй лесно се махало кората на ръчната... и да остане всичко здраво ще се пробвам
      Тонка, не е за вярване, но наистина всичко остава здраво като надигнеш кората на ръчната, а и не изпитах почти никакви затруднения при смяната на жилата, благодарение на този "туториъл" (яко българска дума)

      Comment


      • #4
        окей радвам се иво
        75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
        kavasaki zzr-600 100 жребеца
        147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

        Comment


        • #5
          Понеже нищо не схващам от тази важна тема да попитам трябва ли да сваля панела между седалките за да откача жилата или всичко става отдолу.

          Поздрави
          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
            Понеже нищо не схващам от тази важна тема да попитам трябва ли да сваля панела между седалките за да откача жилата или всичко става отдолу.

            Поздрави
            Трябва да ! Сменяхме съвсем скоро на една 2.5 в6 и ...доста мъка видяхме..но стана най накрая.

            Comment


            • #7
              Днес реших да видя в какво състояние са жилата на ръчната и защо затяга и се оказа че са в плачевно състояние. Както и да е нови и се оправя проблема, но като свалих декоративният панел между седалките ми се показа една невключена никъде букса и една друга странна букса но си мисля че е за някаква антена. Дайте предложения. Снимките са от телефона че фотото нямаше ток.

              Поздрави
              Attached Files
              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                Днес реших да видя в какво състояние са жилата на ръчната и защо затяга и се оказа че са в плачевно състояние. Както и да е нови и се оправя проблема, но като свалих декоративният панел между седалките ми се показа една невключена никъде букса и една друга странна букса но си мисля че е за някаква антена. Дайте предложения. Снимките са от телефона че фотото нямаше ток.

                Поздрави
                Здрасти колега, тези букси които си ги снимал са ти подготовката за телефон. Едната правилно си предположил, че е за антена (а именно металната), другата включваш телефон и говориш през говорителите на ICS-а, а трябва и микрофон да имаш на тавана до плафона отпред, там кадето са вградени и обемните датчици на заводската аларма (ако имаш такава).
                Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
                Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
                FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от savoibul Покажи съобщение
                  Здрасти колега, тези букси които си ги снимал са ти подготовката за телефон. Едната правилно си предположил, че е за антена (а именно металната), другата включваш телефон и говориш през говорителите на ICS-а, а трябва и микрофон да имаш на тавана до плафона отпред, там кадето са вградени и обемните датчици на заводската аларма (ако имаш такава).
                  Добре остана обаче да каже някой от къде да си вземем такава слушалка и колко мангизи ще да е
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #10
                    Темата възкръсна Остава да напиша описание и ако Гиги му е угодно да я върне на важна
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Темата възкръсна Остава да напиша описание и ако Гиги му е угодно да я върне на важна
                      Такива теми според мен са най-ценното нещо във форума. Много полезни, точни и спестяващи много време и нерви на тези, които сами си подържат колите. Определено са по-полезни от неимоверно многото и неимоверно неясните сервизни описания.

                      Поздравления за добре свършената работа!


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря
                        Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                        Comment


                        • #13
                          Няма за какво...най ме е яд за темата с фаровете ама...


                          П.П Гиги да затрие последните ми изявления
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            Ще добавя малко ноу хау от мен.Моите жила само ги промих с нафта ,колкото е възможно смазах ги и се оправиха.Болтчето на носача и при мен се скъса и сложих самонарезен винт 6.3 мм с шестограмна глава.Гумените маншончета до спирачния апарат се бяха разпаднали затова си направих от тънка естествена кожа нови маншони,сложих вътре графитна смазка и за сега е ОК.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:38.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              a kolko struva jilata (2)-te levo i desno

                              Comment

                              Working...
                              X